Stiri si noutati

  • 2017-05-29 01- 05 iunie 2017

    Stimati Clienti si Parteneri: laboratorul si service-ul nostru din Cluj-Napoca vor fi inchise in perioada 01-05 iunie 2017.

  • 2016-12-14 Program Sarbatori 2016

    Stimati Clienti si Parteneri,

    Sediul firmei noastre din Cluj-Napoca (inclusiv laboratorul si service-ul) va fi inchis in perioada 24 decembrie - 02 ianuarie.
    Va dorim Sarbatori fericite!

  • 2016-11-28 Program special 2016

    Stimati Clienti,

    Service-ul din Cluj-Napoca va fi inchis in zilele de 30 noiembrie, 1 si 2 decembrie.
    Pentru baterii va asteptam in ziua de 30 noiembrie. Pe 1 si 2 decembrie va fi inchis.

  • 2016-11-08 ZILELE PORTILOR DESCHISE la Miercurea Ciuc

    Avem deosebita plăcere de a vă invita în zilele de 17 si 18 noiembrie 2016 la ZILELE PORȚILOR DESCHISE la ROMSOUND Miercurea Ciuc, Str. Eroilor nr 3
    Cu acest prilej puteti beneficia de un pachet complet de investigații audiologice oferit GRATUIT tuturor participanților: otoscopie, acumetrie instrumentală, audiogramă tonală liminară și vocală.
    Persoanele purtătoare de aparate auditive pot beneficia de o nouă testare a auzului, reglajul aparatului, verificarea olivelor sau alte servicii GRATUITE oferite cu acest prilej. Cele mai noi si moderne aparate auditive pot fi probate deasemeni in aceste zile.
    RIA, NERA, OPEN va asteapta sa le testati performantele!

    Faceti chiar azi o programare la tel: 0266-244433 sau 0755-100493

    Vă așteptăm cu drag!

    Programul cabinetului: zilnic 8-16

  • 2016-07-22 ZILELE PORȚILOR DESCHISE la ROMSOUND Câmpulung Moldovenesc

    Avem deosebita plăcere de a vă invita în zilele de 8 și 9 august 2016 la
    ZILELE PORȚILOR DESCHISE la ROMSOUND Câmpulung Moldovenesc
    Str. Calea Bucovinei 65A
    Cu acest prilej aveți ocazia de a beneficia de un pachet complet de investigații audiologice oferit GRATUIT tuturor participanților: otoscopie, acumetrie instrumentală, audiogramă tonală liminară și vocală.
    Persoanele purtătoare de aparate auditive pot beneficia de o nouă testare a auzului, reglajul aparatului, verificarea olivelor sau alte servicii GRATUITE oferite cu acest prilej.
    Vă așteptăm cu drag!

    Programări la tel: 0758-068.904 sau 0230-311.333

  • 2016-05-05 Zilele Portilor Deschise la punctul de lucru din Arad

    Zilele Portilor Deschise la punctul de lucru din Arad, str. C. Brancusi, nr.42A in zilele de 18-19 mai 2016!

    In cadrul evenimentului puteti beneficia in mod GRATUIT de urmatoarele servicii:
    - test auditiv (audiograma)
    - probe cu cele mai noi proteze auditive digitale
    - achizitionare de baterii si alte accesorii

    Pentru programari, va rugam sa sunati la: 0257-212772, 0755-016640.
    Va asteptam!

  • 2012-06-07 1 IUNIE pentru copiii hipoacuzici la Targu Mures

    Sambata, 2 iunie 2012, a avut loc, pentru a doua oara, o intalnire a copiilor hipoacuzici si a parintilor acestora, prilejuita de Ziua copilului. Desi s-au nascut cu o deficienta de auz medie sau severa, cu ajutorul protezelor auditive de noua generatie, acesti copii s-au integrat perfect in colectivele unor scoli si gradinite normale; vorbesc, se joaca, fac sport, danseaza sau vizioneaza un film ca si ceilalti copii de varsta lor.
    O singura grija au in plus: aparatele, fara de care viata lor nu ar fi fost la fel.
    Prin intermediul asociatiei "Audiologia" si cu sprijinul unor sponsori care au raspuns apelului umanitar, de 1 Iunie am organizat o intalnire, intr-un cadru cald si prietenos, prilej de a se cunoaste intre ei, copii si parinti deopotriva. "De ce eu?", "De ce numai eu?", "Mai sunt si altii ca mine?" sunt doar cateva intrebari pe care acesti copii si le pun la un moment dat. Da, sunt milioane de copii hipoacuzici in toata lumea si cateva zeci in judetul Mures. O parte dintre ei s-au cunoscut anul trecut, altii s-au alaturat acestui cerc anul acesta. Inconjurati de grija parintilor si a specialistilor in domeniu, drumul lor catre o viata normala devine mai usor.
    Pentru ca ziua sa fie una festiva, gazda le-a fost D-na Carmen Cosa, directoarea Hotelului Continental Tg Mures. Cadourile (dulciuri, rechizite, jucarii, articole sportive) au fost oferite din partea Hipermarketului Auchan si a Companiei RomSound (baterii pentru protezele auditive si accesorii). Ziua s-a incheiat cu vizionarea unui film,proiectie 3D, la Cinematograful "Arta". Multumim si pe aceasta cale D-nei
    Eva Suteu, directoarea cinematografului, si Primariei Tg. Mures.
    Speram ca am reusit sa le aducem un plus de bucurie de ziua lor si ii asteptam si la anul, la intalnirea de 1 Iunie.

  • 2011-10-03 Proteze auditive - acum si in rate!

    Aparatele auditive – acum şi în rate!
    Pentru a facilita achiziţia protezelor auditive, RomSound a adoptat posibilitatea plăţii în 6 rate egale cu dobândă 0%, prin intermediul CARD AVANTAJ.
    Prin sistemul de rate poate fi platită atât valoarea integrală a unei proteze auditive, cât şi valoarea parţială, cum ar fi diferenţa de pereţ pentru un aparat compensat prin Casa de Asigurări de Sănătate. Condiţiile de eligibilitate pentru acordarea cardului sunt avantajoase şi sunt descries detaliat pe site-ul Credit Europe Bank, www.cardavantaj.ro . sau pentru mai multe detalii sunaţi la CEBLine: 0801.000.000 (apelabil din reţeaua fixă Romtelecom) sau 0750.000.000 (apelabil din orice reţea) şi un reprezentat al băncii vă stă la dispoziţie pentru a vă consilia. Deasemeni, puteţi obţine informaţii utile şi de la reprezentanţii RomSound, direct în cabinete sau telefonic – www.romsound.ro/puncte-de-lucru/.
    Card Avantaj, emis sub sigla MasterCard, este primul card de credit în lei cu utilizare atât naţională cât şi internaţională, ce oferă avantajul de a efectua cumpărături cu plata în rate, primind în acelaşi timp şi bonus pentru fiecare tranzacţie efectuată.
    În plus, cardul poate fi utilizat ca şi un card de credit obişnuit, la orice bancomat sau comerciant din ţară şi străinătate, oriunde este afişată sigla MasterCard.

  • 2011-08-01 Operator de date cu caracter personal

    Firma Romsound prelucreaza datele clientilor sai doar in scopul informarii lor ulterioare despre produsele noi si despre evenimentele organizate de firma. Datele prelucrate nu sunt divulgate catre nici o persoana fizica sau juridica terta.

    Potrivit Legii nr. 677 din 21 noiembrie 2011 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date
    Publicat in Monitorul Oficial nr. 790 din 12 decembrie 2001
    Intrat in vigoare la data de 12 decembrie 2001

    persoanele ale caror date sunt prelucrate au dreptul la:

    ART. 13
    (1) Orice persoana vizata are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situaţia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel puţin următoarele:
    a) informaţii referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere şi destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;
    b) comunicarea într-o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrării, precum şi a oricărei informaţii disponibile cu privire la originea datelor;
    c) informaţii asupra principiilor de funcţionare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectiva;
    d) informaţii privind existenta dreptului de intervenţie asupra datelor şi a dreptului de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
    e) informaţii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, prevăzut la art. 24, de a inainta plângere către autoritatea de supraveghere, precum şi de a se adresa instanţei pentru atacarea deciziilor operatorului, în conformitate cu dispoziţiile prezentei legi.
    (2) Persoana vizata poate solicita de la operator informaţiile prevăzute la alin. (1), printr-o cerere întocmită în forma scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arata dacă doreşte ca informaţiile sa îi fie comunicate la o anumită adresa, care poate fi şi de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
    (3) Operatorul este obligat sa comunice informaţiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit alin. (2).
    (4) În cazul datelor cu caracter personal legate de starea de sănătate, cererea prevăzută la alin. (2) poate fi introdusă de persoana vizata fie direct, fie prin intermediul unui cadru medical care va indica în cerere persoana în numele căreia este introdusă. La cererea operatorului sau a persoanei vizate comunicarea prevăzută la alin. (3) poate fi facuta prin intermediul unui cadru medical desemnat de persoana vizata.
    (5) În cazul în care datele cu caracter personal legate de starea de sănătate sunt prelucrate în scop de cercetare ştiinţifică, dacă nu exista, cel puţin aparent, riscul de a se aduce atingere drepturilor persoanei vizate şi dacă datele nu sunt utilizate pentru a lua decizii sau măsuri fata de o anumită persoana, comunicarea prevăzută la alin. (3) se poate face şi într-un termen mai mare decât cel prevăzut la acel alineat, în măsura în care aceasta ar putea afecta bunul mers sau rezultatele cercetării, şi nu mai târziu de momentul în care cercetarea este încheiată. În acest caz persoana vizata trebuie sa îşi fi dat în mod expres şi neechivoc consimţământul ca datele sa fie prelucrate în scop de cercetare ştiinţifică, precum şi asupra posibilei amânări a comunicării prevăzute la alin. (3) din acest motiv.
    (6) Prevederile alin. (2) nu se aplica atunci când prelucrarea datelor se efectuează exclusiv în scopuri jurnalistice, literare sau artistice, dacă aplicarea acestora ar da indicii asupra surselor de informare.

    Dreptul de intervenţie asupra datelor
    ART. 14
    (1) Orice persoana vizata are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit:
    a) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;
    b) după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi;
    c) notificarea către terţii cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operaţiuni efectuate conform lit. a) sau b), dacă aceasta notificare nu se dovedeşte imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
    (2) Pentru exercitarea dreptului prevăzut la alin. (1) persoana vizata va inainta operatorului o cerere întocmită în forma scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arata dacă doreşte ca informaţiile sa îi fie comunicate la o anumită adresa, care poate fi şi de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
    (3) Operatorul este obligat sa comunice măsurile luate în temeiul alin. (1), precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit alin. (2).

    Dreptul de opoziţie
    ART. 15
    (1) Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca date care o vizează sa facă obiectul unei prelucrari, cu excepţia cazurilor în care exista dispoziţii legale contrare. În caz de opoziţie justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.
    (2) Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit şi fără nici o justificare, ca datele care o vizează sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terţ, sau sa fie dezvăluite unor terţi într-un asemenea scop.
    (3) În vederea exercitării drepturilor prevăzute la alin. (1) şi (2) persoana vizata va inainta operatorului o cerere întocmită în forma scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arata dacă doreşte ca informaţiile sa îi fie comunicate la o anumită adresa, care poate fi şi de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.
    (4) Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate măsurile luate în temeiul alin. (1) sau (2), precum şi, dacă este cazul, numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit alin. (3).
    (1) Orice persoana are dreptul de a cere şi de a obţine:
    a) retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată sa evalueze unele aspecte ale personalităţii sale, precum competenta profesională, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
    b) reevaluarea oricărei alte decizii luate în privinta sa, care o afectează în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneşte condiţiile prevăzute la lit. a).
    (2) Respectându-se celelalte garanţii prevăzute de prezenta lege, o persoana poate fi supusă unei decizii de natura celei vizate la alin. (1), numai în următoarele situaţii:
    a) decizia este luată în cadrul încheierii sau executării unui contract, cu condiţia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusă de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele măsuri adecvate, precum posibilitatea de a-şi susţine punctul de vedere, sa garanteze apărarea propriului interes legitim;
    b) decizia este autorizata de o lege care precizează măsurile ce garantează apărarea interesului legitim al persoanei vizate.

    Dreptul de a se adresa justiţiei
    ART. 18
    (1) Fără a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autorităţii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost incalcate.
    (2) Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanţei competente pentru repararea acestuia.
    (3) Instanta competenta este cea în a carei raza teritorială domiciliază reclamantul. Cererea de chemare în judecata este scutită de taxa de timbru.

    Operator cu date cu caracter personal nr.:

  • 2009-10-22 Testare GRATUITA a auzului la ROMSOUND !

    Aveţi probleme de auz ? Testaţi-vă GRATUIT auzul la cel mai apropiat cabinet Romsound ! Programaţi-vă din timp, prin telefon sau direct la cabinet !
    Adresele punctelor de lucru Romsound in care puteţi beneficia de investigaţii audiologice gratuite sunt in sectiunea Puncte de lucru