Chestionar de Evaluare a Satisfactiei Clientului

Pentru ca Dumneavoastra sa fiti mai multumiti de serviciile noastre, noi am inceput sa lucram in conformitate cu sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 si ISO 13485:2004. In aceasta idee va rugam respectuos sa completati chestionarul urmator cu sugestiile si comentariile Dumneavoastra referitoare la colaborarea noastra



intrebari

Calificativ

Foarte slab

Slab

Satisfa
cator

Bun

Foarte Bun

1.

Care este părerea D-voastră despre colaborarea generală cu ROMSOUND?

2.

Cât de uşor este să contactaţi ROMSOUND?

3.

Când contactaţi ROMSOUND, cât de atent consideraţi că sunteţi ascultaţi?

4.

Cum calificaţi atitudinea personalului din ROMSOUND faţă de D-voastră?

5.

Cum consideraţi informaţiile despre aparatul auditiv oferite de asistentul audioprotezist?

6.

Asistentul audioprotezist s-a exprimat clar şi pe înţelesul D-voastră?

7.

Cât de mulţumiţi sunteţi de proteza auditivă?

8.

Cât de mulţumiţi sunteţi de service-ul protezelor auditive?